Kiirtee

Toyota kvaliteet

Kvaliteet kõikjal ja kõiges
Meie eesmärk olla kindel partner oma klientidele. Seetõttu määravad meie kvaliteedi kliendid ja siin ei saa töö kunagi otsa.
  • Kvaliteet on kõikjal ja kõiges

    Kvaliteet on kõigi meie tegemiste keskmes. Kaizeni põhimõtet järgides soovime alati kõike paremaks teha. Nii saame olla kindlad, et pakume klientidele kõige kvaliteetsemaid tooteid ja teenuseid. Üleminekul liikuvusettevõtteks jääme truuks oma kvaliteedipõhimõtetele ja püüdleme samasuguse kvaliteedi poole kõigis oma tegevustes. Alates sellest, kuidas me pidevalt muutuvas digimaailmas klientidega suhtleme, kuni süsinikuneutraalsuse saavutamiseni.

  • Meie kvaliteedifilosoofia

    Meie suhtumine kvaliteeti põhineb Jikotei Kanketsu filosoofial: vead ei tohi kunagi jõuda edasi järgmisse tööprotsessi. See tähendab, et iga töötaja võtab vastutuse oma töö kvaliteedi eest. Kui ükskõik kes töötajaist avastab mõnes komponendis või protsessis probleemi, saab ta anda sellest märku ning tootmise vajaduse korral peatada, et probleem lahendada. See tagab kõigi tööprotsesside igas etapis ühtse kvaliteedi.

  • Küsi „miks“ viis korda

    Meie eesmärk on kõigis tootmisprotsessides toota vigadeta. Probleemid annavad meile võimaluse asju parandada ja tagada kvaliteet. Vigade korral on oluline selgitada välja juurpõhjus ning see kõrvaldada ja selle tulevikus kordumine välistada. Seetõttu küsime alati, kui probleem tekib, viis korda „miks“.