Toyota lõi kütuseelemenditehnoloogia juba 30 aastat tagasi ja on seda pidevalt edasi arendanud. Meie kütuseelemendiäri kasvab kiiresti. Kasutame vesinikutehnoloogiat selleks, et saavutada süsinikuneutraalsus ka mujal peale sõiduautode ja aidata kaasa vesinikumajanduse elluviimisele.
Vesiniku roll süsinikuneutraalsuses
Euroopas toimub liikumine süsinikuneutraalsuse poole kiiremini kui mujal maailmas. Puhta, taskukohase ja turvalise energia pakkumine on Euroopa roheleppe oluline eesmärk, mis näeb puhta ning ringluspõhimõttel toimiva majanduse prioriteetse valdkonnana vesinikku. Toyota võttis kütuseelemenditehnoloogia sõiduautodes kasutusele 2014. aastal, kui turule tuli masstootmisse jõudnud kütuseelemendiga elektriauto Mirai, kuid see tehnoloogia on omal kohal ka mujal. Kütuseelemenditehnoloogia sobib pikemate vahemaade ja suuremate koormuste jaoks ning on peamine vahend, mis aitab saavutada süsinikuneutraalsuse ühiskonnas tervikuna.