Toyota Highlander on hübriid, mis pakub mõlemat. Toyota Highlander Hybrid ei tee kompromisse – sel on piisavalt võimsust, et kiiresti mööda maanteid sõita, aga väike CO₂-heide linnas liiklemiseks.
Tänu võimalustele, mida pakub 2.5-liitrine hübriidmootor Hybrid Dynamic Force, kohaneb Toyota Highlanderi hübriid iga olukorraga ja saad oma sõidu efektiivsust ise kohandada. Vali endale sobiva jõudlusomadusega režiim (NORMAL, ECO, SPORT või EV) ning saad hea kiirenduse, võimsuse ja juhitavuse ning vaikse ja mugava sõidu.
Highlanderi salong kohandub kõigega, mida pead kaasa võtma – pakiruumi ja istmeid saab kohandada vastavalt vajadusele.
Toyota Highlander mahutab mugavalt ja stiilselt kuni seitse inimest ning loomulikult on iga istme ees rohkelt jalaruumi. Eraldi panipaigad ja USB-laadimiskohad võimaldavad kõigil sõidu ajal meelelahutust nautida.
Paindlikumaks muudetud Highlanderi hübriid võimaldab Sul vedada kõike. Kui autos on seitse inimest, mahuvad 332-liitrisesse (kuni katuseni, sh laadimispinna alune hoiuruum) pakiruumi vabalt ära kõigi asjad.
Kui klapid tagumise istmerea kokku, on Toyota Highlanderis 865-liitrine (kuni katuseni, sh hoiuruum pakiruumi põhja all) pakiruum ja viis istekohta – nii on Sul alati ruumi, sõltumata sellest, kuhu või kellega Sa sõidad.
Kui Sul on siiski rohkem ruumi vaja, on Highlanderil varuks üllatus. Kui klapid kokku teise istmerea, jääb autosse kaks istekohta ning tervelt 1909 liitrit (kuni katuseni, sh hoiuruum pakiruumi põhja all) hoiuruumi, mis sarnaneb juba kaubiku omaga.
Kokkupõrke ennetussüsteem tuvastab ohuolukorra ja aitab vältida kokkupõrkeid teiste sõidukite, jalakäijate ja ratturitega. See annab juhile märku helisignaali ja visuaalse hoiatuse ning pidurdusabisüsteemiga. Kui juht ei jõua õigel ajal pidurdada, rakenduvad pidurid kokkupõrke ennetamiseks või leevendamiseks automaatselt.
See süsteem hoiab varem seadistatud pikivahet. Kui pikivahe muutub väiksemaks, vähendab süsteem kiirust ning vajaduse korral pidurdab ja süütab pidurituled. Kui sõidukil on liiklusmärkide jälgimise süsteem (RSA), tuvastab see süsteem ka Sinu marsruudil kehtivad kiiruspiirangud ning soovitab vajaduse korral aeglustamist. Täielikult kohanduv kiirushoidik peatab sõiduki täielikult, kui eesolev sõiduk peatub. Kerge vajutus gaasipedaalil või kiirushoidiku lülitil aktiveerib süsteemi uuesti.
Meie pimeala monitor hoiatab juhti sõidukite eest, mida juht ei pruugi küljepeeglitest näha. Sellest on eriti palju abi möödasõidu tegemisel.
Liiklusmärkide jälgimise süsteem jälgib teel olevaid liiklusmärke ning kuvab värvilisel TFT-ekraanil selgelt tähtsat teavet, näiteks kehtivat kiiruspiirangut või möödasõidukeeldu. Kui juht mõne liiklusmärgi nõuetest kinni ei pea, annab süsteem ka sellest visuaalse märguandega teada.
Parkimiskohalt välja tagurdamisel tuvastab see süsteem vasakult ja paremalt lähenevad sõidukid, annab Sulle nendest märku ja vajadusel pidurdab kokkupõrke vältimiseks.
See süsteem muudab parkimise lihtsamaks ja turvalisemaks, ühendades nelja kaamera pildid ümbritsevast peaaegu ringvaateks.
Süsteem annab juhile märku teel olevatest ohtudest, näiteks eespool juhtunud õnnetus, libe tee jms. See teave saadakse teistelt juhtidelt ja kuvatakse sõiduki multimeediaekraanil. Mõni multimeediasüsteem annab teada ka võimalikest ohtudest, tänu millele paraneb üldine liiklusohutus.