TOYOTA LINNAMAASTURID JA MAASTURID.
IGALE VAJADUSELE. IGALE MAITSELE.
GALERII
Toyota T-Mate – et Sinu sõit oleks turvaline
Toyota T-Mate süsteemide seas on hulgaliselt aktiiv- ja passiivohutusfunktsioone, mis toetavad Sind sõitmisel, manööverdamisel ja parkimisel ning seda nii linnas kui ka maastikul. Ohutussüsteemid kaitsevad Sind ja Su kaassõitjaid ning kõiki teisi liiklejaid.
T-Mate’is sisalduvad paljud Toyota Safety Sense ohutuspaketi funktsioonid, mis on iga Toyota maasturi ja linnamaasturi põhivarustuses. Nende seas on näiteks liiklusmärkide jälgimise süsteem (RSA), kokkupõrke ennetussüsteem (PCS), kohanduv kiirushoidik (ACC) ja automaatsed kaugtuled (AHB)*.
* Konkreetse ohutussüsteemi olemasolu sõltub valitud mudelist ja varustustasemest. Palun küsi lisainfot esindusest.
Hübriidauto eelised
-
Topeltenergia
Hübriidiga on Sinu käsutuses elektriauto võimsus ja pöördemoment, et saaksid sõita kaugemale vähemaga. Linnasõitudel aitab Sind elektrimootor, mis teeb tööd oluliselt väiksema kütusekulu ja CO₂-heitmega, ning maanteel võtab ohjad üle bensiinimootor, millele annab lisahoogu elekter. See ongi täishübriidi topeltenergia ja säästlikkus käsikäes.
-
Sõidumugavus
Täis- ja pistikhübriidid muudavad Su teekonna vaiksemaks, sujuvamaks ja säästlikumaks. Sõites aeglases linnaliikluses või manööverdades parklas, saadab Sinu liikumist ainult hübriidi mahe hääl. RAV4 Plug-in Hybrid pistikhübriidi puhul saad seda vaikust nautida kuni 70 kilomeetrit. Mis peamine – valides vaikse ja säästliku hübriidsõiduki, aitad kaasa parema elukeskkonna loomisele.
-
Laadimise lihtsus
Täishübriidi puhul ei pea Sa laadimise pärast muretsema, sest Su auto laeb end sõites ise, kogudes energiat, mis jääb üle rataste veeremisest, pidurdamisest ja bensiinimootori tühikäigust.
-
Hea loodusele
Nii meie täis- kui ka pistikhübriidid toimivad elektrirežiimis sõites nagu elektriautod, aidates kaasa õhusaaste ja kahjulike heitmete vähendamisele. Sõites täis- või pistikhübriidiga, saad kogeda kõiki elektriautoga sõitmise võlusid, kuid seda koos kindlustundega, et teekond jätkub ka siis, kui Sinu teekonnal peaks laadimisvõimalusi veel nappima.
-
Rahakotisõbralik
Täis- ja pistikhübriidide elektrimootor tähendab oluliselt väiksemat kütusekulu, kuid mitte ainult. Hooldusele ja teenindusele kulub samuti vähem, sest hübriidajami komponendid, nagu veojõuaku, ei vaja hooldust. Hübriidide piduriklotsid kuluvad vähem ning automaatkastilgi on vähem liikuvaid ja kuluvaid osi. Ei tasu ka unustada meelerahu, mille annab kuni 10 aastat kestev garantii.
Toyota Relax
Tutvu laoautode valikuga
Vaata lisa (Avaneb uues aknas)Yaris Cross: kombineeritud kütusekulu 4.5–5.2 l / 100 km, kombineeritud CO2–heide 101–118 g/km (WLTP andmete järgi).
Toyota C–HR: kombineeritud kütusekulu 4.7–5.1 l / 100 km, kombineeritud CO2–heide 105–115 g/km (WLTP andmete järgi).
Toyota C–HR Plug–in Hybrid: kombineeritud kütusekulu 0.9 l / 100 km, kombineeritud CO2–heide 19 g/km (WLTP andmete järgi).
Corolla Cross: kombineeritud kütusekulu 5.0–5.4 l / 100 km, kombineeritud CO2–heide 114–122 g/km (WLTP andmete järgi).
Toyota bZ4X: kütusekulu 0 l / 100 km, CO2–heide 0 g/km, keskmine elektrikulu 14,4–17,9 kWh / 100 km (WLTP-standardi kohaselt).
RAV4: kombineeritud kütusekulu 5.7–7.5 l / 100 km, kombineeritud CO2–heide 129–171 g/km (WLTP andmete järgi).
RAV4 Plug–in Hybrid: kombineeritud kütusekulu 1 l / 100 km, kombineeritud CO2–heide 22 g/km (WLTP andmete järgi).
Highlander: kombineeritud kütusekulu 6,6–7,1 l / 100 km, kombineeritud CO2–heide 149–160 g/km (WLTP andmete järgi).
Land Cruiser: kombineeritud kütusekulu 10,5–10,9 l / 100 km, kombineeritud CO2–heide 275–285 g/km (WLTP andmete järgi).
Hilux: kombineeritud kütusekulu 8.5–9.5 l / 100 km, kombineeritud CO2–heide 223–248 g/km (WLTP andmete järgi).
Fotod on illustratiivsed.