Kiirtee

TOYOTA ELEKTRIFITSEERITUD AUTOD

IGA VALIK LOEB

Meie elud, eelistused ja harjumused on erinevad. Igaüks peaks saama nautida mugavaid ja säästlikke liikuvuslahendusi, mis sobivad just talle. Seetõttu ongi Toyota valikus neli elektrifitseeritud jõuallikat: hübriid, pistikhübriid, täiselektriline ja vesinik.

Mõnel elektrifitseeritud autol, nagu hübriidil ja pistikhübriidil, on ka bensiinimootor ja need lülituvad sujuvalt kahe jõuallika vahel. Teistel, nagu Toyota bZ4X, on puhtalt elektrilised jõuallikad. Nii saad Sina valida just omale sobivaima tehnoloogia ja nautida oma igapäevaseid sõite.

LEIA SOBIV
ELEKTRIFITSEERITUD TOYOTA

  • Hübriid
     

    Elektri ja bensiini jõud kahe maailma parimaid omadusi ühendavas täiustatud jõuülekandes.

    Laadimisvaba
    Tangi tavaliselt
    Sõida tavaliselt
    Väike heitkogus
    Väike kütusekulu


  • Pistikhübriid
     

    Võimas hübriidtehnoloogia ja täiselektriline võimekus igapäevasõitude tegemiseks elektrirežiimis.

    Tangi tavaliselt
    Sõida tavaliselt
    Lihtne laadimine
    Täiselektriline võimekus
    Võimas ja säästlik 


  • Täiselektriline
     

    Akutoitega elektriautod sõidavad ainult aku jõul, pakkudes sõidurõõmu ja madalat heitetaset. 
     

    Dünaamiline sõit
    Lihtne laadida
    Suur sõiduulatus
    Sujuv ja vaikne


  • Vesinik
     

    Mirai ühendab tipptasemel tehnilised uuendused elegantse kujunduse ja dünaamilise sõiduga, jättes endast maha vaid puhta vee.

    Kiire tankimine
    Puuduvad kahjulikud heitmed
    Mugav sõit elektri jõul
    Suur sõiduulatus


ENESEKINDLALT IGAL TEEL

  • Sõiduulatus

    Sõiduulatusel on oluline roll elektri jõul liikumisel. Meie hübriidmudelite kasutamine on väga lihtne – neid tangid tavalisel viisil bensiiniga. Vesiniku-, pistikhübriid- ja elektrimudelitel on aga igaühel oma eelised. Siin on ülevaade sellest, milline variant sobib kõige paremini Sinu sõiduvajadustega.

  • Laadimine

    Laadimine on lihtne nii kodus kui ka avalikes laadimisjaamades. Meie hübriide ja pistikhübriide saab tankida tavapäraselt bensiiniga, kuid sõita siiski elektri jõul. Vesinikkütuseelemendiga elektriautot tankides saad vaid mõne minutiga sadade kilomeetrite pikkuse sõiduulatuse. Vaata lähemalt, kuidas oma elektrifitseeritud Toyota sõiduki kõiki võimalusi maksimaalselt ära kasutada.

ÜLEMINEK TASUB ÄRA

Vähenda oma jalajälge

Elektrifitseeritud autodel on palju eeliseid. Väiksem CO₂ heitkogus tuleb kasuks keskkonnale ja tähendab ühtlasi väiksemaid sõidukimakse.

Vali sobiv laadimisviis

Elektriauto üks eeliseid on laadimine Sulle sobival ajal ja kohas. Saad autot laadida nagu telefoni öösel kodus, siis kui ise magad – see on soodne ja lihtne viis.

Kasuta maksusoodustusi

Elektriautodele kehtivad maksusoodustused ja ostutoetused muudavad ülemineku veel soodsamaks.

Väiksem kütusekulu

Kui plaanid elektriauto laadimise endale sobivale ajale, võib see olla ajasäästlikum ja soodsam kui bensiini- või diiselmootoriga auto tankimine.

Leia oma elektrifitseeritud auto

Vaata laos olevaid autosid (Avaneb uues aknas)

Korduma kippuvad küsimused

Lühend EV tähendab Electric Vehicle ehk elektrisõidukit. Samuti võid kohata ingliskeelset lühendit BEV, mis tähendab akutoitega elektrisõidukit (Battery Electric Vehicle). Mõlemal juhul on sisepõlemismootori asemel elektrimootor ja kütusepaagi asemel aku. Elektriautosid laetakse, neid ei tangita. Elektrisõidukid sõidavad erakordselt sujuvalt ja vaikselt, suudavad võimsalt kiirendada ning pakuvad uudset ja paeluvat sõidukogemust. 

Elektriauto kasutab ainult akuenergiat. Hübriididel on säästlik bensiinimootor ja elektriline jõuallikas, mis koosneb iselaadivast akust ja elektrimootorist. Hübriidid kasutavad vaheldumisi bensiini ja elektrit, see toimub märkamatult. 

Nagu hübriidid, kasutavad ka pistikhübriidid vaheldumisi kaht jõuallikat – bensiinimootorit ja akutoitega elektrimootorit. Pistikhübriidi aku on aga suurem, võimaldades suuremat täiselektrilise sõidu võimekust, paremaid sõiduomadusi ning koos regulaarse laadimisega on ka heitkogused ja kütusekulu väiksemad.

Tavaline elektriauto töötab aku jõul ja seda tuleb tühjaks saamisel laadida. Vesiniku jõul töötav elektriline kütuseelemendiga auto toodab vajaliku elektri ise, kasutades autosse integreeritud kütuseelemendiplokki.